Činjenica je da živimo u vremenu sve bržih, dramatičnijih, kompleksnijih i nepredvidljivih promena. Tehnološki, tržišno-ekonomski, političko-pravni, društveni, ali sve više globalni faktori i promene utiču na oblikovanje prakse i teorije menadžmenta i organizacionog ponašanja u celini. Otuda potreba i interes za izučavanjem oblasti strategijskog menadžmenta ne gubi na značaju, već sasvim suprotno, otvara nove perspektive i područja istraživanja. Pitanje kako održati organizaciju sposobnom da odgovori izazovima i promenama iz okruženja postaje centralno pitanje savremenog menadžmenta. Iako na tržištu već postoji mnogo dobrih udžbenika o strategijskom menadžementu, treće izdanje knjige Strategijski menadžment: teorija i slučajevi se svojim kvalitetom izdvaja i svrstava u red najboljih. Pred čitalačkom publikom je udžbenik koji je istovremeno relevantan i iscrpan, ali i čitljiv. Reč je o dragocenom štivu za izučavanje strategijskog menadžmenta kako za studente dodiplomske nastave, master, MBA i doktorskih studija, tako i za menadžere svih nivoa (pre svega top i menadžment srednjeg nivoa), ali i za konsultante i sve ostale koji žele metodološki i saznajno da poboljšaju svoje analitičke, stručne i konceptualne sposobnosti.
Koristimo tehnologiju poznatu kao „kolačići“ za prikupljanje i analizu podataka, kao i za prikazivanje oglašavanja, na osnovu tvog profila i navika pregledanja sajta. Klikom na Detaljnije, možeš pogledati informacije o kolačićima koje koristimo i izmeniti postavke.
Postavke kolačića
Koristimo tehnologiju poznatu kao „kolačići“ za prikupljanje i analizu podataka, kao i za prikazivanje oglašavanja, na osnovu tvog profila i navika pregledanja sajta. Upravljanjem ovim postavkama kolačića, možeš da nam omogućiš ili onemogućiš određeni skup kolačića, po unapred definisanoj kategorizaciji.