Kako da pružate i primate pozitivne uticaje.Svakodnevno, u gotovo svakoj prilici, nastojimo da utičemo na druge ljude. Bez obzira na to da li želimo da naš sagovornik usvoji naše mišljenje, ili se trudimo da se potencijalni poslodavac opredeli baš za nas, ili prosto želimo da nekoga oraspoložimo – mi težimo tome da budemo prihvaćeni. Da bismo ostvarili taj cilj, s manje ili više spretnosti primenjujemo niz postupaka kojih uglavnom nismo svesni. U ovoj knjizi su zato prvi put objedinjene, sistematizovane i usavršene sve poznate tehnike uticaja, na način koji ih čini izuzetno lako primenjivim u našim psiho-socijalnim prilikama. Sve tehnike su ispitivane i unapređivane u neposrednoj praksi, nijedna tvrdnja nije teoretska već iskustvena, svaki primer je zasnovan na autentičnim događajima.Vrhunski priručnik koji sažima dvadesetogodišnje ekspertsko iskustvo autora bestselera Gube samo oni koji ne igraju i Arena prodaje, stručnjaka iz oblasti direktne prodaje, pregovaranja, motivacije zaposlenih i savremenog liderstva. Naš najuticajniji trener poslovnih veština ispisuje maestralan priručnik koji tehnike uticaja pretvara u univerzalno primenjive alatke i pruža ih čitaocu nadohvat ruke – ne samo da bi korisnik ostvario svoje konkretne ambicije već i da bi se ispunio osećanjem sopstvene vrednosti.
Koristimo tehnologiju poznatu kao „kolačići“ za prikupljanje i analizu podataka, kao i za prikazivanje oglašavanja, na osnovu tvog profila i navika pregledanja sajta. Klikom na Detaljnije, možeš pogledati informacije o kolačićima koje koristimo i izmeniti postavke.
Postavke kolačića
Koristimo tehnologiju poznatu kao „kolačići“ za prikupljanje i analizu podataka, kao i za prikazivanje oglašavanja, na osnovu tvog profila i navika pregledanja sajta. Upravljanjem ovim postavkama kolačića, možeš da nam omogućiš ili onemogućiš određeni skup kolačića, po unapred definisanoj kategorizaciji.