Design Thinking: kako da stvarate proizvode koje ljudi žele

SKU
9788663030534
1.540,00 RSD
Nema na stanju

BESPLATNA DOSTAVA NA SVE

besplatna dostava na ceo ePlaneta asortiman

Ne propusti akciju besplatne dostave na apsolutno sve porudžbine! Iskoristi i UŠTEDI samo do 28. aprila!

Cena dostave:
Vreme dostave: 2 - 5 radnih dana
Trenutno nema na stanju.
Pogledajte ostalu ponudu u istoj kategoriji > Ekonomija
Dodaj u listu želja
Plaćanje do 18 mesečnih rata - Administrativnom zabranom i Banca Intesa karticama. Saznaj više
Povrat u roku od 14 dana
Treba ti pomoć? Kontaktiraj nas

Kontakt

011 6355 550
  • Ponedeljak - Petak
  • 08:00 - 20:00h
info@eplaneta.rs

Pogledajte i sledeće artikle:

Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove probleme, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im se lako u svakoj fazi.Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!

Specifikacija

Više informacija
Brend Finesa
Bar kod 9788663030534

Deklaracije

Više informacija
Naziv, vrsta robe i model Design Thinking
Tip Knjiga
Količina izražena u jedinici mere Komad
Poslovno ime proizvođača Finesa
Zemlja proizvodnje Srbija

Pogledajte i sledeće artikle:

Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price

Ako si koristio ovaj artikal, podeli utiske.

Ako tek razmatraš kupovinu, a imaš neku nedoumicu, postavi pitanje.

Recenzije (0)

-
0 recenzije
0%
0%
0%
0%
0%

0 recenzija


Još uvek nema recenzija za ovaj artikal.

Pitanja i odgovori (0)

Imaš nedoumicu u vezi sa ovim artiklom? Postavi pitanje

0 pitanja kupaca


Još uvek nema pitanja za ovaj artikal.

Top ponuda
Back to Top