Uvod u digitalni marketing
SKU
9788673105451
2.200,00 RSD
Nema na stanju
Cena dostave:
Vreme dostave:
do 5 dana
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celokupni vodič će vam pomoći da započnete prodaju i da reklamirate svoje preduzeće, tako što ćete naučiti SEO/SEM i upotrebljivost veba. Naučićete analitički deo servisa Google Analytics i oglašavanje na internetu putem Google AdWordsa. U ovoj knjizi ćete upoznati Web 2.0, a nakon što je pročitate u celosti, možda ćete poželeti i da se zaposlite u oblasti digitalnog marketinga!Da li ste se ikada zapitali kako možete pametno iskoristiti proizvode koji obezbeđuju niz osnovnih aplikacija za preduzeća?Koji su preduslovi za uspešno poslovanje?Šta će se dogoditi ako se u vašoj kompaniji ne koristi digitalni marketing u poslovanju?Da li znate koje najnovije i najbolje tehnologije, aplikacije, veb alatke i proizvode za upravljanje virtuelnim vezama sa klijentima trenutno koriste vaši konkurenti da bi pametnije i efikasnije radili svoj posao?Slogan:Nekoliko redova teksta koji se lako pamti da biste privukli publiku (80 znakova sa razmakom).Proširite svoje poslovne ciljeve uz pomoć ovog praktičnog vodiča.Ključne funkcije:Oglašavanje na internetuMarketinške kampanje na internetuMarketing putem e-pošteMarketing na internetuDavanje saglasnosti za prijavljivanje na listu slanjaMobilni marketingMarketinški podaciDigitalna strategijaPotrošački marketingŠta ćete naučitiDizajnirajte, organizujte i nadgledajte strategije.Optimizujte SEO veb sajta.Kreirajte i procenite Google Ads kampanje i upravljajte njima, prikažite reklame i kampanje za načine plaćanja.Integrišite mobilni marketing i marketinške kampanje putem e-pošte.Koristite Google analitiku.Poboljšajte pristupačnost i upotrebljivost veb sajta i korisnički doživljaj.Budite primećeni na LinkedInu.Primenite velike kolekcije podataka i mašinsko učenje na digitalni marketing.Kome je namenjena ova knjiga:Svakome ko zbog ličnih, obrazovnih i/ili profesionalnih razloga želi da nauči osnove digitalnog marketinga. Takođe ona predstavlja dobar početak za trgovce koji bi želeli da upoznaju svoje klijente i da definišu strategije koje im najviše odgovaraju.
Specifikacija
Brend | Kompjuter biblioteka |
---|---|
Bar kod | 9788673105451 |
AUTOR | Cecilia Figueroa |
PISMO | Latinica |
FORMAT | 24 cm |
GODINA_IZDANJA | 2020. |
Ako si koristio ovaj artikal, podeli utiske.
Ako tek razmatraš kupovinu, a imaš neku nedoumicu, postavi pitanje.
Krenimo sa pisanjem!
Za unos rezencije i postavljanje pitanja potrebno je da se prijaviš na svoj nalog.
Recenzije (0)
0 recenzije
0 recenzija