Knjiga dr Zdravka Rajčetića Reklama i pitanje ukusa u savremenim estetičkim teorijama tematizuje odnos koji se uspostavlja između fenomena reklame i ukusa, kao izraza vremena dominacije medija i tzv. „medijske kulture“. Promene osnovne funkcije reklame, kao i standardizacija ukusa u današnjem vremenu, neodvojive su od transfomrativnih procesa koji su zahvatili sferu medija, kao i tržište kapitala u savremenom sveu. U ovom smislu reči, u rukopisu je iznesen stav da reklama, kao specifični fenomen savremene kulture, zajedno sa ostalim momentima kretanja društvenog razvoja, učestvuje u „procesima socijalizacije, medijacije i estetizacije različitih slojeva jednog društva“. Ova „činjenica“ ujedno, utiče na formiranje (estetskog) ukusa kod današnje publike, uz itovremenu težnju ka njegovom očuvanju, što je svojevrsna paradoksija koja se vezuje za relaciju uspostavljenu imežu sveta i sfere ukusa.– Prof. dr Divna Vuksanović
Koristimo tehnologiju poznatu kao „kolačići“ za prikupljanje i analizu podataka, kao i za prikazivanje oglašavanja, na osnovu tvog profila i navika pregledanja sajta. Klikom na Detaljnije, možeš pogledati informacije o kolačićima koje koristimo i izmeniti postavke.
Postavke kolačića
Koristimo tehnologiju poznatu kao „kolačići“ za prikupljanje i analizu podataka, kao i za prikazivanje oglašavanja, na osnovu tvog profila i navika pregledanja sajta. Upravljanjem ovim postavkama kolačića, možeš da nam omogućiš ili onemogućiš određeni skup kolačića, po unapred definisanoj kategorizaciji.