Strategijski menadžment: osnove, proces i koncepti

SKU
9788674787410
990,00 RSD
Na stanju
Prodaje i šalje: Planeta Sport d.o.o.
Cena dostave:
Vreme dostave: do 5 dana
Dodaj u listu želja
Plaćanje do 18 mesečnih rata - Administrativnom zabranom i Banca Intesa karticama. Saznaj više
Poruči i plati ovaj artikal u bilo kojoj prodavnici Planete Sport i ePlanete. Saznaj više
Povrat u roku od 14 dana. Saznaj više
Treba ti pomoć? Kontaktiraj nas

Kontakt

011 6355 550
  • Ponedeljak - Petak
  • 08:00 - 20:00h
info@eplaneta.rs

Pogledajte i sledeće artikle:

Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Na strategijski menadžment se gleda kao na kontinuirani proces analiza, odluka i akcija, koje neka organizacija preduzima, da bi stvorila i zadržala konkurentsku prednost. Poznato je da je strategijski menadžment, kao nauka i struka (veština, umetnost), izrasla iz planske funkcije menadžmenta, i da se počevši od svog nastanka (početkom sedamdesetih godina prošlog veka) neprestano usavršava. Tehnološki faktori su najjače delovali na oblikovanje prakse i nauke o strategijskom menadžmentu, ali su delovali i drugi faktori PEST ili PESTEL analize, analize konkurentskog ili operativnog i internog okruženja (sredine) organizacije.Industrija 4.0 ili četvrta industrijska revolucija ima novu tehnološku osnovu zasnovanu na veštačkoj inteligenciji, mašinskom učenju, internetu stvari (engl. Internet of Things), računarstvu u oblaku (engl. cloud computing), analitici velike količine podataka (engl. Big Data Analytics), i daljem razvoju digitalne privrede i društva, a sve u funkciji donošenja brzih i kvalitetnih odluka i ostvarenju efektivnosti (raditi prave stvari) i efikasnosti (raditi prave svari na pravi način).Ovaj rad upravo čini pokušaj da prikaže osnove i koncepte strategijskog menadžmenta sa akcentom na najnovija saznanja. U tom smislu sadrži teorijsko-metodološka razmatranja koncepata, sistema i procesa strategijskog menadžmenta.Knjiga Strategijski menadžment: osnove, proces i koncepti, nalazi se prvi put sa znatno izmenjenim i dopunjenim sadržajem u odnosu na prethodno izdanje iz 2009. godine.Vrednost ovog izdanja knjige je uvećana korišćenjem mnogobrojnih mini studija slučajeva poznatih svetskih kompanija kako bi se napravila dobra povezanost naučne i stručne dimenzije strategijskog menadžmenta.Godina_Izdanja:2021.|Format:24 cm|Povez:Tvrd|Pismo:Latinica|Izdavac:Data status|Autor:Branislav Mašić|Zanr:Domaći pisci, Marketing i menadžment|Broj_Strana:645

Specifikacija

Više informacija
Brend Ostalo
Bar kod 9788674787410

Pogledajte i sledeće artikle:

Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price
Product name
Price

Ako si koristio ovaj artikal, podeli utiske.

Ako tek razmatraš kupovinu, a imaš neku nedoumicu, postavi pitanje.

Recenzije (0)

-
0 recenzije
0%
0%
0%
0%
0%

0 recenzija


Još uvek nema recenzija za ovaj artikal.

Pitanja i odgovori (0)

Imaš nedoumicu u vezi sa ovim artiklom? Postavi pitanje

0 pitanja kupaca


Još uvek nema pitanja za ovaj artikal.

Top ponuda
Back to Top