Dvanaest i po
SKU
9788663030718
1.210,00 RSD
Na stanju
Prodaje i šalje:
Planeta Sport d.o.o.
Cena dostave:
Vreme dostave:
do 5 dana
U svojoj šestoj poslovnoj knjizi, autor bestselera, preduzetnik i investitor Geri Vajnerčuk istražuje dvanaest osnovnih emocionalnih veština koje su sastavni deo njegovog životnog i poslovnog uspeha i pruža današnjim (i sutrašnjim) liderima ključne alate za sticanje i razvoj ovih osobina.Decenijama su se lideri oslanjali na teške veštine za donošenje pametnih odluka, odbacujuci važnost emocionalne inteligencije. Meke veštine poput samosvesti i radoznalosti se ne mogu meriti; ne mogu se meriti u tabeli i ne uče se u B-školama niti naglašavaju u institucijama. Naučeni smo da je emocionalnu inteligenciju lepo imati u poslu, a ne uslov. Ali meke veštine zapravo mogu ubrzati poslovni uspeh, tvrdi Geri Vajnerčuk. Za analitičke umove izazov je razumeti kako da postanu bolji u samosvesti, radoznalosti ili empatiji- ili čak zašto je važno pokušati.U ovoj mudroj i praktičnoj knjizi, Geri istražuje 12 ljudskih sastojaka koji su doveli do njegovog uspeha i srece i pruža vežbe koje ce vam pomoci da sami razvijete ove osobine. Takođe sa čitaocima deli šta je ta polovina taj emocionalni sastojak liderstva u kojem je najslabiji i ulaže najveci napor da se poboljša. Radeci kroz ideje i vežbe u knjizi, on vas uči kako da otkrijete svoje polovine i nudi uvid u to kako ih ojačati.Gerijeva tajna uspeha je korišcenje ovih dvanaest osobina u različitim smešama, u zavisnosti od situacije. Ali kako da znamo kada treba uravnotežiti strpljenje sa ambicijom? Poniznost sa ubeđenjem? Geri nudi primere iz stvarnog života koji uključuju uobičajene poslovne scenarije kako bi vam pokazao kako ih koristiti zajedno za optimalne rezultate.Ova ikonoklasična knjiga ce vam pomoci da oplemenite sastojke i poboljšate svoje liderske sposobnosti. Kada se primene u odgovarajucoj situaciji, ovi sastojci mogu pomoci liderima da dobiju promocije, zadrže osnovne zaposlenike, krecu se brže od konkurencije, pridobiju lojalnost kupaca i izgrade uspešne organizacije koje traju.Godina_Izdanja:2021.|Format:24 cm|Povez:Mek|Pismo:Latinica|Izdavac:Finesa|Autor:Geri Vejnerčuk|Zanr:Marketing i menadžment|Broj_Strana:190
Specifikacija
Brend | Ostalo |
---|---|
Bar kod | 9788663030718 |
Ako si koristio ovaj artikal, podeli utiske.
Ako tek razmatraš kupovinu, a imaš neku nedoumicu, postavi pitanje.
Krenimo sa pisanjem!
Za unos rezencije i postavljanje pitanja potrebno je da se prijaviš na svoj nalog.
Recenzije (0)
0 recenzije
0 recenzija