Osnovi marketinga
SKU
9788660260828
1.320,00 RSD
Na stanju
Prodaje i šalje:
Planeta Sport d.o.o.
Cena dostave:
Vreme dostave:
do 5 dana
Plaćanje do 18 mesečnih rata - Administrativnom zabranom i Banca Intesa karticama. Saznaj više
Poruči i plati ovaj artikal u bilo kojoj prodavnici Planete Sport i ePlanete. Saznaj više
Povrat u roku od 14 dana. Saznaj više
Treba ti pomoć? Kontaktiraj nas
Za listu želja potrebno je da imaš svoj nalog!
Pogledajte i sledeće artikle
Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi komunikacijama, uvek sam u potrazi za dobrim knjigama na srodne teme. Knjiga Osnovi marketinga nudi pregled dosadašnjih uvida na temu marketinga. Međutim, ova knjiga nije samo sveobuhvatan pregled evolucije modernog marketinga vec i dobro osmišljeno sredstvo koje pruža dragocene uvide o upravljanju marketingom.Iako je knjiga Osnovi marketinga uglavnom namenjena studentima, može biti jednako zanimljiva i važna profesionalcima iz ove oblasti, praktičarima i predavačima. Pruža detaljne informacije o različitim, dobro poznatim aspektima marketinga, kao što su poznavanje tržišta, ponašanja potrošača i elemenata marketing miksa. Posebno je istaknut značaj marketing istraživanja, što smatram da je od izuzetne važnosti. Pored marketinga, u knjizi su pojašnjene i promotivne aktivnosti, lična prodaja, PR i sponzorstvo. Dat je osvrt na digitalni direktni marketing, kao savremeni marketing koncept u okviru koga autori posebno objašnjavaju imejl marketing, mobilni marketing, f-marketing, s-marketing i viralni marketing.Knjiga Osnovi marketinga nije jedna od onih teško razumljivih i izuzetno tehničkih knjiga, već je napisana jednostavnim jezikom pa je mogu razumeti i početnici. Kao što autori navode u knjizi, savremeni marketing se odnosi na vrlo širok spektar poslovnih aktivnosti, te verujem da bi svako ko pročita ovu knjigu mogao da kreira sopstvenu marketinšku strategiju i da unapredi svoje poslovanje.prof. dr Danijela Lalić,redovni profesor na Fakultetutehničkih nauka u Novom SaduGodina_Izdanja:2021.|Format:20 cm|Povez:Mek|Pismo:Latinica|Izdavac:Miba Books|Autor:Bojana Ostojić, Milutin Pećić, Jelena Ružić|Zanr:Domaći pisci, Marketing i menadžment|Broj_Strana:415
Prikaži više
Specifikacija
Brend | Ostalo |
---|---|
Bar kod | 9788660260828 |
Pogledajte i sledeće artikle
Uspešno poslata recenzija! Hvala :)
Ako si koristio ovaj artikal, podeli utiske.
Ako tek razmatraš kupovinu, a imaš neku nedoumicu, postavi pitanje.
Krenimo sa pisanjem!
Za unos rezencije i postavljanje pitanja potrebno je da se prijaviš na svoj nalog.
Recenzije (0)
-
0 recenzije
0 recenzija
Još uvek nema recenzija za ovaj artikal.
Pitanja i odgovori (0)
Imaš nedoumicu u vezi sa ovim artiklom? Postavi pitanje
0 pitanja kupaca
Još uvek nema pitanja za ovaj artikal.