Osnovi marketinga

SKU
9788660260828
1.320,00 RSD
Na stanju
Prodaje i šalje: Planeta Sport d.o.o.
Cena dostave:
Vreme dostave: do 5 dana
Dodaj u listu želja
Plaćanje do 18 mesečnih rata - Administrativnom zabranom i Banca Intesa karticama. Saznaj više
Poruči i plati ovaj artikal u bilo kojoj prodavnici Planete Sport i ePlanete. Saznaj više
Povrat u roku od 14 dana. Saznaj više
Treba ti pomoć? Kontaktiraj nas

Kontakt

011 6355 550
  • Ponedeljak - Petak
  • 08:00 - 20:00h
info@eplaneta.rs
Pogledajte i sledeće artikle
Cena 1.199,00 RSD
Cena 1.299,00 RSD
Cena 1.500,00 RSD
Cena 1.200,00 RSD
Cena 899,00 RSD
Cena 1.199,00 RSD
Cena 1.870,00 RSD
Cena 1.399,00 RSD
Cena 799,00 RSD
Cena 1.320,00 RSD
Cena 999,00 RSD
Cena 1.100,00 RSD
Cena 1.500,00 RSD
Cena 2.399,00 RSD
Cena 999,00 RSD
Cena 330,00 RSD
Cena 759,00 RSD
Cena 490,00 RSD
Cena 1.399,00 RSD
Cena 1.499,00 RSD
Cena 1.320,00 RSD
Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi komunikacijama, uvek sam u potrazi za dobrim knjigama na srodne teme. Knjiga Osnovi marketinga nudi pregled dosadašnjih uvida na temu marketinga. Međutim, ova knjiga nije samo sveobuhvatan pregled evolucije modernog marketinga vec i dobro osmišljeno sredstvo koje pruža dragocene uvide o upravljanju marketingom.Iako je knjiga Osnovi marketinga uglavnom namenjena studentima, može biti jednako zanimljiva i važna profesionalcima iz ove oblasti, praktičarima i predavačima. Pruža detaljne informacije o različitim, dobro poznatim aspektima marketinga, kao što su poznavanje tržišta, ponašanja potrošača i elemenata marketing miksa. Posebno je istaknut značaj marketing istraživanja, što smatram da je od izuzetne važnosti. Pored marketinga, u knjizi su pojašnjene i promotivne aktivnosti, lična prodaja, PR i sponzorstvo. Dat je osvrt na digitalni direktni marketing, kao savremeni marketing koncept u okviru koga autori posebno objašnjavaju imejl marketing, mobilni marketing, f-marketing, s-marketing i viralni marketing.Knjiga Osnovi marketinga nije jedna od onih teško razumljivih i izuzetno tehničkih knjiga, već je napisana jednostavnim jezikom pa je mogu razumeti i početnici. Kao što autori navode u knjizi, savremeni marketing se odnosi na vrlo širok spektar poslovnih aktivnosti, te verujem da bi svako ko pročita ovu knjigu mogao da kreira sopstvenu marketinšku strategiju i da unapredi svoje poslovanje.prof. dr Danijela Lalić,redovni profesor na Fakultetutehničkih nauka u Novom SaduGodina_Izdanja:2021.|Format:20 cm|Povez:Mek|Pismo:Latinica|Izdavac:Miba Books|Autor:Bojana Ostojić, Milutin Pećić, Jelena Ružić|Zanr:Domaći pisci, Marketing i menadžment|Broj_Strana:415

Specifikacija

Više informacija
Brend Ostalo
Bar kod 9788660260828
Pogledajte i sledeće artikle
Cena 1.320,00 RSD
Cena 999,00 RSD
Cena 990,00 RSD
Cena 880,00 RSD
Cena 2.189,00 RSD
Cena 950,00 RSD
Cena 1.980,00 RSD
Cena 1.320,00 RSD
Cena 799,00 RSD
Cena 1.650,00 RSD
Cena 1.210,00 RSD
Cena 1.320,00 RSD
Cena 1.320,00 RSD
Cena 770,00 RSD
Cena 1.399,00 RSD
Cena 1.100,00 RSD
Cena 899,00 RSD
Cena 1.099,00 RSD
Cena 1.199,00 RSD
Cena 1.500,00 RSD
Cena 1.200,00 RSD
Cena 899,00 RSD
Cena 1.199,00 RSD
Cena 759,00 RSD

Ako si koristio ovaj artikal, podeli utiske.

Ako tek razmatraš kupovinu, a imaš neku nedoumicu, postavi pitanje.

Recenzije (0)

-
0 recenzije
0%
0%
0%
0%
0%

0 recenzija


Još uvek nema recenzija za ovaj artikal.

Pitanja i odgovori (0)

Imaš nedoumicu u vezi sa ovim artiklom? Postavi pitanje

0 pitanja kupaca


Još uvek nema pitanja za ovaj artikal.

Top ponuda
Back to Top