VEĆINA NAS TVRDI DA DONOSI LOGIČKE ODLUKE, ALI MI ZAPRAVO UGLAVNOM DONOSIMO EMOCIONALNE ODLUKE.Pred vama su sažeto i jezgrovito date osnove kako da na efikasniji i etično prihvatljiv način uspešno ubeđujete druge u procesu prodaje. Ziglar se oslanja na svoja iskustva u prodaji i pokazuje da, mada njene osnove mogu ostati konstantne, prodavci moraju nastaviti da uče i usavršavaju se. Potrebno je da usvajaju znanja iz prošlosti iako ne žive u njoj; da žive u sadašnjosti i iskoriste bitne trenutke svakog novog dana; da gledaju u budućnost s nadom i optimizmom, pritom se oslanjajući na obrazovanje. Njegovi saveti ne samo da će obradovati vaše klijente i uvećati vaš prihod već će vas naučiti idejama i principima koji će, što je najvažnije, poboljšati kvalitet vašeg života.
Koristimo tehnologiju poznatu kao „kolačići“ za prikupljanje i analizu podataka, kao i za prikazivanje oglašavanja, na osnovu tvog profila i navika pregledanja sajta. Klikom na Detaljnije, možeš pogledati informacije o kolačićima koje koristimo i izmeniti postavke.
Postavke kolačića
Koristimo tehnologiju poznatu kao „kolačići“ za prikupljanje i analizu podataka, kao i za prikazivanje oglašavanja, na osnovu tvog profila i navika pregledanja sajta. Upravljanjem ovim postavkama kolačića, možeš da nam omogućiš ili onemogućiš određeni skup kolačića, po unapred definisanoj kategorizaciji.