1

5 godina garancije

U slučaju bilo kakvog fabričkog kvara na uređaju, (u skladu sa “Šta je pokriveno garancijom” u korisničkom uputstvu) u trajanju od 5 godina od kupovine uređaja, kupci imaju pravo na besplatan servis* u ovlašćenom Dell servisu u Srbiji - "Nepo System".

* Uslov garancije je da potrošači jednom godišnje donose svoj uređaj na besplatan preventivni godišnji servis.

2

5 GODINA BESPLATNOG ODRŽAVANJA

Kako bi se garantovao nesmetani rad svih Dell uređaja, kupcima je na raspolaganju besplatan preventivni godišnji servis računara u ovlašćenom servisu. Tokom servisa tehničari proveravaju kompletnu funkcionalnost računara.

3

SPAŠAVANJE PODATAKA (DATA RECOVERY)

Spašavanje podataka ili data recovery je postupak oporavljanja podataka sa oštećenih ili enkriptovanih hard diskova ili SSD-ova za skladištenje podataka. Proces spašavanja podataka se vrši u specijalizovanim laboratorijama "Nepo System-a", ovlašćenog Dell servisa.

* Usluga je dostupna besplatno jednom u prvih 5 godina korišćenja.

4

DALJINSKA PODRŠKA

Korisnicima je omogućeno sat vremena „on line“ podrške (koja se može koristiti u više iteracija) tokom trajanja ove garancije. Podrška se ostvaruje putem interneta, kroz daljinsko priključivanje inženjera putem programa TeamViewer. Kroz ovaj vid podrške inženjeri su sposobni da reše i neke od najkomplikovanijih problema, bez potrebe kupca za odlaskom u servis.

5

DALJINSKA PODRŠKA

Uverite se zašto je Dell jedini brend koji može da vam ponudi 5 godina garancije! *

* Dell pet godina garancije se odnosi na sve Dell modele laptopova izuzev Latitude i Precision.

Back to Top